Tuesday, May 4, 2010

al-kisah arep dan kakak si DIANA to:))

hee ,otw balik nmpak ade bdak bju merah dlm hati mcm knal .ohh mmg kenal la kakak aku laa .HAHA
dia nak pergi Genting thun ni je 4 ke 3 kali dia pergi bodo je ,GERAM AKU !
 then dia sruh aku anta dia pergi KTM , arep ade ,arep la anta ,HAHA so arep pun anta la bakal kakak ipar dia .HAHA , comel je cri helmet k.lang bwak lg satu to adoy so jmpe helmet kat mne ntah bibik jmpe .xda cermin oh COMEL .helmet to berhabuk arep pakai gak SWEET EN :p hee arep kena balik pkul 5 ,aku tggu kaT luar da pkul 5 risau aku .kang mama arep marah pulak .lima minit arep smpai dpan uma so aku pun anta dia kang belkang skolah but ta smpai pun yela kang jln blakng ttp , dia jalan dia pun balik laa . 
iloveu biqie!

1 comment:

Anonymous said...

alahh..
tomei sngt!
doa kekal hngge akhir hyt ;)